#H50 Rapp Sheet: Ep 4.08 – “Akanahe” – (Reluctant Partners) – ** #SPOILERS **

Episode 4.08
“Akanahe” – (Reluctant Partners)
Airdate 11/15/13

  • SYNOPSIS: McGarrett and Grover must work together to protect national security after they are tasked by the Governor to serve a warrant to a young computer hacker.
  • SERIES REGULARS:
    Alex O’Loughlin     (Steve McGarrett)
    Scott Caan     (Danny “Danno” Williams)
    Daniel Dae Kim     (Chin Ho Kelly)
    Grace Park     (Kono Kalakaua)
    Masi Oka     (Dr. Max Bergman)
    Michelle Borth     (Catherine Rollins)
  • RECURRING CAST:
    Richard T. Jones     (Governor Sam Denning)
    Chi McBride     (Captain Lou Grover)
  • GUEST CAST:
    Louis Ozawa Changchien     (Riku Sato)
    Paige Hurd     (Samantha Grover)
    Nick Jonas     (Ian Wright)
    Andrew Pang     (Luke Davis)
    Eri Aihara     (Wife)
    Dalton Pitre     (Boy)
    Melissa Puana-Martin     (Governor’s Administrator)
    Stephen Meyers     (Paramedic)
    Hoku Gilbert     (Branch Manager)
    Sam Merritt     (Student)
  • WRITTEN BY:     Steven Lilien and Bryan Wynbrandt
  • DIRECTED BY:     Jerry Levine

Promo videos

30 second video

H50 S4E08 promo Jonas and McGrover

Extended video

H50 S4E08 McGrover ext promo

Nick Jonas Interview – clips of Alex and Chi

H50 S4E08 Promo N.Jonas

BTS and Officical photos: Thanks to CBS.com, @PLenkov, Brooke Anderson FB page,  and others as credited (hover over photo to see credit)

Advertisements

23 thoughts on “#H50 Rapp Sheet: Ep 4.08 – “Akanahe” – (Reluctant Partners) – ** #SPOILERS **

  1. Okay after watching that first preview yesterday, every time I see the first picture I giggle. Is that right!! Sorry but these two together WOW!! it’s gonna be good!!

    But, but.. But Steve gets hurt 😯

  2. Congrats Kim!!! . Real nice rap sheet…….can wait to get home tonight and watch it……meanwhile, I’m gonna see your work again and again………and again :o)

  3. Angry, hot-blooded, dirty and injured McG FTW! In blue, of course!
    Uhhiii, i really hope they show those frkn hot pants and that ass from behind!
    Kim, i’m happy waiting for saturday, to watch!

  4. Please don’t get me wrong, great rap sheet as ever, but the pictures at the airport (with the military) and with Chin and Kono are most likely 4.09.

    • Hmm, I think it fits with the storyline. I guess we’ll see tonight.

      edited to add… You’re probably right about the military ones. I got my weeks confused.

    • As you know, some of this is a guessing game as these pics are often tweeted without an episode # attached and sometimes scenes are filmed out of order according to actor availability, etc.

      We make our best guess and if wrong, we’ll adjust afterward like for instance i had to add the after shower shirtless scene to 4.07 because it was tweeted a the same time 4.08 pics were tweeted.

      Anyway, its all good. After the episode airs they can be adjusted if necessary and will make a great “history” lesson for the episodes going forward. Feedback is always welcome 😉

  5. Well, there he goes again, making simple things look sexy. Steve, getting out of the truck. I could watch that over and over and over . . .
    Happy Friday to us!

    • “there he goes again, making simple things look sexy.” – lol I used to do a theme called “making random sh/t sexy”. I should revive that one. LOL! Or maybe I’ll just reincorporate that into pic spam. Yes! I’ll do that. Especially since sometimes I’m struggling to find the right words. lol.

      • Oh yes, that’s what I was alluding too, sorry, it didn’t come out right–was a bit muddled in my mind (which I blame on The AOL Effect). You may also have to revive US 🙂

  6. This has been a long long long week waiting for this episode….only a few hours to go..can’t wait for Steve and Grover to headbutt

  7. McEpisode? Hell yeah, bring it on (: So can’t wait to see, how Steve’s just going to rock the O`ahu in his usual, sexy, danger and unstoppable way, mmmmm yeah, so can’t wait for that (:

  8. Alex and Chi will be soooo much fun together, I’m sure. Can’t wait to enjoy those hot-heads and their arguments (…which does not mean that the McDanno arguments aren’t stil my favorites)

  9. As I said I’ve been watching this many times and guess what?…….Groover has a sexy eyebrown movement too!!!…uhmmm

  10. Pingback: Checks Five-0h – Release 4.08 | Mostly Five-0

Comments are closed.